خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ و ...

شبکه سراسری خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ باطله

خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ و ...

شبکه سراسری خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ باطله

در این وبلاگ تلاش خواهیم کرد اطلاعات جامعی درباره تجارت ضایعات کارتن و کاغذ، خریدارها فروشنده ها، شماره تماس آنها، قیمت و ... ارائه کنیم.
خرید کارتن ضایعات کرج
ovdn , tv,a qhduhj ;hvjk , ;hyb
همچنین تلاش داریم برای بهینه سازی جمع آوری و بازیافت هدفمند این گونه ضایعات.

09221052350

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه پرس کارتن

فشرده سازی و پرس ضایعات یکی از مهم ترین کارهایی است که در پروسه جمع آوری و بازیافت ضایعات کارتن، پلاستیک و ... انجام می گیرد تا هزینه حمل و نقل به حداقل رسیده و جای کمتری اشغال گردد.
 
بر خلاف تصور رایج، دستگاه های پرس و فشرده سازی، دستگاه های ساده ای نیستند و بسته به کاربردشان، ویژگی های متفاوتی باید داشته باشند.
برای پرس کارتن ضایعاتی از دستگاه پرس عمودی استفاده می شود، دستگاه پرس می بایست دارای شاسی محکمی بوده و از ورق های بسیار ضخیم استفاده گردد تا هم امکان وارد کردن فشار بالاتری باشد و هم طی زمان دستگاه خراب نشود و آخال نیز کیفیت لازم را داشته باشد.
 
اکتروموتورهای دستگاه باید کیفیت لازم را داشته باشند و امکان وارد کردن فشار بالا فراهم شود.
 
 
 
  • ۰
  • ۰

کارتن اثاث کشی کرج


امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت ضایعات کارتن، اکثر فروشگاه ها از بیرون گذاشتن کارتن خالی خودداری می کنند و اگر هم تک و توک این کار را بکنند، کسانی که کارشان جمع آوری ضایعات می باشد، سریعا آنها را برداشته و برای کسانی که در حال اثاث کشی هستند، چیزی باقی نمی گذارند.

از طرف دیگر جای خاصی هم وجود ندارد که کسانی که در حال جابجایی هستند، بتوانند کارتن مورد نیاز خود را از آنجا خریداری کنند.

 

به همین دلیل و به دلیل تماس های زیادی که دراین زمینه داشتیم، این پست را برای همین مطلب درج کردم تا کسانی که امکان ارائه کارتن خالی با قیمت پایین دارند و یا کسانی که نیاز به کارتن خالی برای اثاث کشی دارند، ذیل همین پست بتوانند شماره خود را درج کرده و مشکل خود را حل کنند.

 

در صورتی که نیاز به کارتن خالی دارید یا کارتن خالی به تعداد چند ده عدد دارید که حاضرید رایگان یا با قیمت مناسب واگذار کنید، لطفا در قسمت نظرات شماره خود را درج کنید.

خرید ضایعات کارتن کرج 09221052350

 

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید و فروش کارتن در بوکان راه اندازی شد.

کارتن ضایعاتی شما را در بوکان خریداری و خودمان پرس و آماده بارگیری می کنیم به همین دلیل قیمت ما بهترین قیمت در شهرهای بوکان، مهاباد و سقز می باشد.