خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ و ...

شبکه سراسری خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ باطله

خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ و ...

شبکه سراسری خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ باطله

در این وبلاگ تلاش خواهیم کرد اطلاعات جامعی درباره تجارت ضایعات کارتن و کاغذ، خریدارها فروشنده ها، شماره تماس آنها، قیمت و ... ارائه کنیم.
خرید کارتن ضایعات کرج
ovdn , tv,a qhduhj ;hvjk , ;hyb
همچنین تلاش داریم برای بهینه سازی جمع آوری و بازیافت هدفمند این گونه ضایعات.

09221052350

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
اقای حبیبی با شماره موبایل 09109619546

خریدار ضایعات کارتن در استان قم هستند.

تبلیغ فوق در راستای تسهیل و فرهنگ سازی برای جمع آوری ضایعات کارتن و کاغذ و جلوگیری از تخریب جنگل ها درج شده است.

لازم به ذکر است شهر و استان قم، یکی از شهرهای نمونه در زمینه بازیافت انواع ضایعات و از جمله کارتن و کاغذ می باشد، برای قمی های عزیز آرزوی موفقیت می کنیم
  • ۰
  • ۰

اهمیت چرخه بازیافت کاغذ و کارتن در جلوگیری از تخریب جنگل ها، بر کسی پوشیده نیست و همه کم و بیش در موردش گفته ایم و شنیده ایم، با این حال کمتر کسی به نقش خود در این چرخه واقف هست.

با توجه به قیمت پایین ضایعات کارتن، افراد انگیزه مالی چندانی برای اهتمام به امر تفکیک از مبدا و فروش ضایعات ندارند و در بسیاری از موارد کارتن و کاغذ با زباله های دیگر مخلوط شده و از چرخه بازیافت خارج می گردد.

حتی بسیار مشاهده شده است که سوپرمارکت ها به جای جمع آوری و فروش کارتن های خالی، ترجیح می دهند آنها را بسوزانند؛ کاری که متاسفانه تفاوت چندانی با آتش زدن جنگل ندارد.


برای خرید یا فروش ضایعات کارتن با ما تماس بگیرید

  • ۰
  • ۰
همه به اهمیت کاهش ضایعات و  زباله واقفند و می دانند که هرچقدر ضایعات کمتری تولید شود، منابع محدودی که برای تولید مایحتجاج بشر مصرف می شوند، دیرتر به اتمام می رسند، با این حال ضایعات، در هر حالتی وجود خواهد داشت و چاره ای جز بازیافت نیست و هرچقدر بازار خرید و فروش ضایعات کارتن و کاغذ و آهن و مس و پلاستیک و ..... رونق بیشتری پیدا کند، سیاره خاکی ما با سرعت کمتری به سمت نابودی پیش خواهد رفت.

برای کمک به خریداران و فروشندگان ضایعات کارتن و کاغذ، به نکات زیر توجه کنیم

1- هرچقدر که می توانیم زباله ها را تفکیک کنیم و از آلودگی آنها جلوگیری کنیم. این آلودگی شامل تمام چیزهایی می شود که روند بازیافت را با مشکل مواجه می سازد؛ به طور مثال قبل از انداختن کارتن شیرینی به جعبه مخصوص کارتن و کاغذ دور ریز، خرده شیرینی ها و حتی رویه براق پلاستیکی آن را جدا سازیم.

2- حجم کارتن، کاغذ و یا هر زباله دیگری را با روشهای مختلف، مچاله کردن، خرد کردن و ... به حداقل برسانیم.

3- در خانه، ساختمان، محل کار و ... جعبه های مخصوص کاغذ باطله و کارتن و ... تعبیه کنیم و دیگران را تشویق به تفکیک کنیم.

4- سعی کنیم ضایعات مذکور را در صورت نداشتن آلودگی، مدت بیشتری نگهداری کنیم تا جچم بیشتری جمع شود. این مساله هم برای شما ممکن است سودآوری داشته باشد و هم در واقع هزینه کمتری به جامعه تحمیل می کند. (این مسأله نیازمند توضیح بیشتری می باشد که در این مجال نمی گنجد)

5- به فرزندان خود آموزش دهیم؛ حتی می توانیم با تشویق فرزندان به جمع آوری و فروش این ضایعات، مهارت های دیگری در اشل کوچک تر به آنها بیاموزیم؛ مهارت هایی همچون، فروش، چانه زنی، مدیریت مالی و ایجاد کسب و کار


برای خرید یا فروش ضایعات کارتن با ما تماس بگیرید ....

  • ۰
  • ۰
یکی از بزرگ ترین جرم های ما کاری هست که با ضایعات و زباله ها انجام می دهیم. جالب است که این جرم نه به نفع آینده نزدیک ماست، نه آینده دور و نه آخرت و عقبی.

از این منظر اگر نگاه کنیم، کسانی که در کوچه و خیابان به جمع آوری ضایعات مختلف، از قبیل کارتن و کاغذ و ... می پردازند، پاک ترین و در عین حال عاقل ترین انسان های جامعه ما هستند.

ما نیز سعی کردیم، عاقل باشیم؛ برای خرید یا فروش ضایعات کارتن و کاغذ با ما تماس بگیرید